tiistai 26. tammikuuta 2016

Elvis 9 vee!

"Mulla on synttärit tänään, kuulemma. Sanovat että oon yhdeksän vuotta vanha. Se on kuulemma ihan silleen aika paljon ja se on vissiin syynä siihen että noi mun partakarvat on nykyisin valkoisia ja leuan alla vähän harmaata. Emmäätiiä onko sillä nyt muuta väliä, mutta siitä aika kauan kun olin semmoinen pikkutenava. Se muistuu aika elävästi mieleen, kun on nyt tuossa kattellu tuon juniorin touhuja, vaikka eihän sekään enää mikään pikkuinen ole. Tosin on se silti pienempi kuin mä ja niinhän sen pitääkin olka, kun mä oon sen isoveikka. Mut enkö ookkin ollut tosi söpö pienenä? 

Elvis n. 6 vkoa vanha
Synttärit on meillä lelupäiviä ja mä pääsin taas shoppaileen ihan ite, niin kuin viimekskii kun mulla oli synttärit. Silloin mä treffasin pitkästä aikaa myös mun mummu-Hannan, mut tänään me ei sitä nähty. Siellä kaupassa oli kyllä pari muuta ihmistä jotka mä kävin nuuskuttamassa ja samalla tutkin niiden taskut. Ei niillä ollu mulle mitään. Leluhyllyssä oli kaikkee jännää, sain sieltä semmoisen vinkuvan pallolelun. Voin kyllä luvata, ettei se muuten kauaa vingu kun mä saan sen käsittelyyn. Sit yhestä laatikosta siellä löyty vielä mulle uus frispii, mikä oli tosi hyvä kun mun vanha ei oikeen enää lennä kunnolla. Entiiä miks, vaikka oon vaan ihan kevyesti silleen hampaissa sitä kanniskellu. Löyty sieltä sit vielä herkkujakin, eihän sitä ilman olis voinut kotiin lähtee. Ja JAUHELIHAA, mun lempparia!

Elvis 9 vuotta
Eli hyvää synttäriä mulle, kakkua on vielä mulle luvattu ja siihen vissiin tulee sitä jauhelihaa - jee! 

- Elvis

P.S. Pikkuveikka joutu samppoopesulle tänään ja mä en, se oli ehkä kans ihan parasta!"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti